ПРОТИДІЯ БУЛІНГУ
# з/п |
Назва заходу |
Цільова аудиторія |
Термін проведення |
Відповідальний |
|
|
|
|
|
1 |
Створення бази інструментарію для діагностики рівня психоемоційної напруги,тривожності, агресивності в дитячому садку. |
Діти дошкільного віку. |
Вересень 2023 р. |
Практичний психолог Хоміцька Л.М. |
2 |
Створення бази інструментарію для визначення психологічного мікроклімату, рівня конфліктності в педагогічному колективі. |
Педагоги. |
Вересень 2023 р. |
Практичний психолог Хоміцька Л.М. |
3 |
Створення банку даних дітей «групи ризику». |
Діти дошкільного віку. |
Вересень – жовтень 2023 р. |
Практичний психолог Хоміцька Л.М. |
4 |
Спостереження за міжособистісною поведінкою дітей. |
Діти дошкільного віку. |
Продовж року. |
Практичний психолог Хоміцька Л.М. |
5 |
Спостереження за психологічним мікрокліматом в дитячому колективі. |
Діти дошкільного віку. |
Продовж року. |
Практичний психолог Хоміцька Л.М. |
6 |
Анкетування учасників освітнього процесу з питань обізнаності з поняттям булінгу. |
Педагоги . Батьки. |
Жовтень.
Квітень. |
Практичний психолог Хоміцька Л.М. |
7 |
Соціометрія. |
Діти старшого дошкільного віку. |
Лютий. |
Практичний психолог Хоміцька Л.М. |
8 |
Анкета «Ставлення до однолітків». |
Педагоги .Батьки . |
Листопад. |
Практичний психолог Хоміцька Л.М. |
9 |
Методика вивчення динаміки самооцінки «Сходинки» |
Діти дошкільного віку. |
Грудень . Травень. |
Практичний психолог Хоміцька Л.М. |
10 |
Виявлення дітей з емоційними порушеннями (агресивні ,тривожні, імпульсивні, невпевнені) Діагностика порушень емоційної сфери – дитячий апперцептивний тест Л.Беллак , С. Белак; -спостереження за дітьми на занняттях; -анкетування батьків і педагогів. |
Діти дошкільного віку. |
Протягом року. |
Практичний психолог Хоміцька Л.М. |
11 |
Проективна методика визначення психологічного мікроклімату «Я в дитячому садку» |
Діти дошкільного віку. |
Грудень .Травень. |
Практичний психолог Хоміцька Л.М. |
12 |
Методика діагностики стратегій розвязання конфліктних ситуацій Д.Джонсона і Ф. Джонсона |
Педагоги. |
Березень . |
Практичний психолог Хоміцька Л.М. |
13 |
Розробка буклету «Булінг в дитячому садку : міф чи реальність» |
Педагоги і батьки |
Квітень. |
Практичний психолог Хоміцька Л.М. |
14 |
Розробка пам`ятки «Булінг в освітньому процесі . Що робити батькам» |
Батьки |
Травень |
Практичний психолог Хоміцька Л.М. |
15 |
Розробка рекомендацій «Безпека в інтенеті» |
Педагоги . Батьки. |
Жовтень |
Практичний психолог Хоміцька Л.М. |
16 |
Круглий стіл «Безпечний садочок.Маски булінгу» |
Батьки |
Грудень |
Практичний психолог Хоміцька Л.М. |
17 |
Тренінг «Подолання булінгу в дитячому колективі» |
Педагоги |
Грудень |
Практичний психолог Хоміцька Л.М. |
18 |
Виступ на батьківських зборах «Булінг –це не жарти» |
Батьки дітей старшої групи |
За планом |
Практичний психолог Хоміцька Л.М. |
19 |
Консультація «Жорстоке поводження з дітьми в ДНЗ» |
Педагоги |
Квітень |
Практичний психолог Хоміцька Л.М. |
20 |
Рекомендації для батьків «Безконфліктне спілкування» |
Батьки |
Травень |
Практичний психолог Хоміцька Л.М. |
21 |
Вивчення законодавчих документів , практик протидії булінку |
Педагоги |
Упродовж року |
Практичний психолог Хоміцька Л.М. |
22 |
Висвітлення інформаційно-просвітницької роботи щодо запобігання та протидії булінгу через інтернет ресурси |
Педагоги.Батьки. |
Упродовж року |
Практичний психолог Хоміцька Л.М. |
23 |
Контроль стану попередження випадків булінгу |
Учасники освітнього процесу |
Упродовж року |
Завідуюча Плужнікова Н.М. |
24 |
Перегляд відеороликів , мультфільмів відповідної спрямованості |
Діти дошкільного віку |
Один раз на тиждень. |
Практичний психолог Хоміцька Л.М. |
25 |
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків |
Діти дошкільного віку |
Упродовж року |
Практичний психолог Хоміцька Л.М. |