Тараканівський ЗДО
Рівненська область, Дубенський район

ПРОТИДІЯ БУЛІНГУ

#

з/п

Назва заходу

Цільова аудиторія

Термін проведення

Відповідальний

 

 

 

 

 

1

Створення бази інструментарію для діагностики рівня психоемоційної напруги,тривожності, агресивності в дитячому садку.

Діти дошкільного віку.

Вересень 2023 р.

Практичний психолог Хоміцька Л.М.

2

Створення бази інструментарію для визначення психологічного мікроклімату, рівня конфліктності в педагогічному колективі.

Педагоги.

Вересень 2023 р.

Практичний психолог Хоміцька Л.М.

3

Створення банку даних дітей

«групи ризику».

Діти дошкільного віку.

Вересень – жовтень 2023 р.

Практичний психолог Хоміцька Л.М.

4

Спостереження за міжособистісною поведінкою дітей.

Діти дошкільного віку.

Продовж року.

Практичний психолог Хоміцька Л.М.

5

Спостереження за психологічним мікрокліматом в дитячому колективі.

Діти дошкільного віку.

Продовж  року.

Практичний психолог Хоміцька Л.М.

6

Анкетування учасників освітнього процесу з питань обізнаності з поняттям булінгу.

Педагоги . Батьки.

Жовтень.

 

Квітень.

Практичний психолог Хоміцька Л.М.

7

Соціометрія.

Діти старшого дошкільного віку.

Лютий.

Практичний психолог Хоміцька Л.М.

8

Анкета

 «Ставлення до однолітків».

Педагоги .Батьки .

Листопад.

Практичний психолог Хоміцька Л.М.

9

Методика вивчення динаміки самооцінки

«Сходинки»

Діти дошкільного віку.

Грудень .

Травень.

Практичний психолог Хоміцька Л.М.

10

Виявлення дітей з емоційними порушеннями (агресивні ,тривожні, імпульсивні, невпевнені)

Діагностика порушень емоційної сфери – дитячий апперцептивний тест Л.Беллак , С. Белак;

-спостереження за дітьми на занняттях;

-анкетування батьків і педагогів.

Діти дошкільного віку.

Протягом року.

Практичний психолог Хоміцька Л.М.

11

Проективна методика  визначення психологічного мікроклімату

«Я в дитячому садку»

Діти дошкільного віку.

Грудень .Травень.

Практичний психолог Хоміцька Л.М.

12

Методика діагностики стратегій розвязання конфліктних ситуацій

Д.Джонсона і Ф. Джонсона

Педагоги.

Березень .

Практичний психолог Хоміцька Л.М.

 

 

 

 

 

13

Розробка буклету «Булінг в дитячому садку : міф чи реальність»

Педагоги і батьки

Квітень.

Практичний психолог Хоміцька Л.М.

14

Розробка пам`ятки «Булінг в освітньому процесі . Що робити батькам»

Батьки

Травень

Практичний психолог Хоміцька Л.М.

15

Розробка рекомендацій «Безпека в інтенеті»

Педагоги .

Батьки.

Жовтень

Практичний психолог Хоміцька Л.М.

16

Круглий стіл «Безпечний садочок.Маски булінгу»

Батьки

Грудень

Практичний психолог Хоміцька Л.М.

17

Тренінг «Подолання булінгу в дитячому колективі»

Педагоги

Грудень

Практичний психолог Хоміцька Л.М.

18

Виступ на батьківських зборах «Булінг –це не жарти»

Батьки дітей старшої групи

За планом

Практичний психолог Хоміцька Л.М.

19

Консультація «Жорстоке поводження з дітьми в ДНЗ»

Педагоги

Квітень

Практичний психолог Хоміцька Л.М.

20

Рекомендації для батьків «Безконфліктне спілкування»

Батьки

Травень

Практичний психолог Хоміцька Л.М.

21

Вивчення законодавчих документів , практик протидії булінку

Педагоги

Упродовж року

Практичний психолог Хоміцька Л.М.

22

Висвітлення інформаційно-просвітницької роботи щодо запобігання та протидії булінгу через інтернет

ресурси

Педагоги.Батьки.

Упродовж року

Практичний психолог Хоміцька Л.М.

23

Контроль стану попередження випадків булінгу

Учасники освітнього процесу

Упродовж року

Завідуюча Плужнікова Н.М.

 

 

 

24

 

 

 

Перегляд відеороликів , мультфільмів відповідної спрямованості

 

 

 

Діти дошкільного віку

 

 

 

Один раз на тиждень.

 

 

 

   Практичний      психолог Хоміцька Л.М.

25

Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків

Діти дошкільного віку

Упродовж року

Практичний психолог Хоміцька Л.М.

Логін: *

Пароль: *