Тараканівський ЗДО
Рівненська область, Дубенський район

Дистанційна робота

Художньо-естетичний розвиток (малювання ) "Пригоди ляпки"

Мета: ознайомити дітей з нетрадиційною технікою малювання- кляксографією. Розвивати любов до природи та мистецтва.

Художньо-естетичний розвиток (аплікація ) "Півник"

09.11.22 р.

Мета: продовжуватиознайомлювати  дітей  з технікою аплікації сухими лисками; формувати навички аплікування нетрадиційною технікою,учити компонувати образ на аркуші; розвивати в дітей творчі здібності, фантазію; продовжувати формувати уміння аналізувати; розвивати творчу уяву; стимулювати розвиток образного мислення ;виховувати любов до природи і дбайливе ставлення до неї.

Художньо-естетичний розвиток (малювання ) "Вантажівка"

11.11.22 р.

Мета: розширювати уявлення дітей про види транспорту за місцем його пересування (наземний, повітряний, водний), поглибити знання про будову автомобіля. Учити зображувати вантажівку, яка складається з декількох геометричних фігур (прямокутники різного розміру, квадрат, трикутник, кола), дотримуватися пропорцій предмету, правильно розташовувати зображення на аркуші паперу; вправляти в малюванні вертикальних та горизонтальних ліній. Вчити розфарбовувати зображення акварельними фарбами, не виходячи за лінії контуру; використовувати різні прийоми малювання пензликом (усією поверхнею, кінчиком ворсу). Розвивати дрібну моторику рук, пам’ять, мислення, творчу уяву, відчуття кольору. Виховувати цікавість до світу транспорту, повагу до професії автобудівника.

Художньо-естетичний розвиток (ліплення ) "Котик"

10.11.22 р.

Мета. Удосконалювати навички роботи з пластиліном, уміння визначати форму і пластику окремих складових будови тварин (тулуба, голо­ви, шиї, кінцівок, хвоста, вух) і відтворювати їх в ліпленні; вихову­вати любов до свійських тварин.

Художньо-естетичний розвиток (аплікація ) "Білочка"

09.11.22 р.

Мета: продовжуватиознайомлювати  дітей  з технікою аплікації сухими лисками; формувати навички аплікування нетрадиційною технікою,учити компонувати образ на аркуші; розвивати в дітей творчі здібності, фантазію; продовжувати формувати уміння аналізувати; розвивати творчу уяву; стимулювати розвиток образного мислення ;виховувати любов до природи і дбайливе ставлення до неї.

 

Художньо-естетичний розвиток (малювання ) "Трактор"

04.11.22 р.

Мета: продовжити формувати уявлення дітей про місто та село; збагачувати уявлення про працю дорослих у сільському господарстві; вчити малювати трактор, використавши всю поверхню аркуша

Художньо-естетичний розвиток (ліплення ) "Бедрик"

Мета: продовжити знайомити дітей із комахою - жучком-сонечком; спонукати запам’ятовувати його назву, ознаки, спосіб пересування,  виховувати вміння слухати пояснення дорослого, любов до природи.

 

Художньо-естетичний розвиток (аплікація) "Рибка"

03.11.22 р.

Мета: продовжуватиознайомлювати  дітей  з технікою аплікації сухими лисками; формувати навички аплікування нетрадиційною технікою,учити компонувати образ на аркуші; розвивати в дітей творчі здібності, фантазію; продовжувати формувати уміння аналізувати; розвивати творчу уяву; стимулювати розвиток образного мислення ;виховувати любов до природи і дбайливе ставлення до неї.

Художньо-естетичний розвиток (малювання) "Осіннє дерево"

28.10.22 р.

Мета: продовжувати ознайомлювати з різними видами дерев.  Вчити малювати осінні дерева,стовбур з розбіжними гілками, листя дерева різними способами. Розвивати естетичне сприйняття, відчуття композиції, уяву, дрібну моторику рук.Виховувати любов до природи, бажання передавати її красу в малюнку.

Художньо-естетичний розвиток (ліплення) "Білочка з грибочком

27.10.22р.

Мета:Допомагати освоювати прийоми ліплення, розгортати пластилін між долонями круговими рухами. Сприяти покращенню координації рухів.Викликати інтерес до процесу ліплення. Розвивати дрібну мускулатуру пальців рук; виявляти турботу про білочку, викликати емоційне доброзичливе ставлення до персонажу, бажання допомогти.

Художньо-естетичний розвиток (аплікація) "Їжачок"

26.10.22 р.

Мета: продовжуватиознайомлювати  дітей  з технікою аплікації сухими лисками; формувати навички аплікування нетрадиційною технікою,

учити компонувати образ на аркуші; розвивати в дітей творчі здібності, фантазію; продовжувати формувати

уміння аналізувати; розвивати творчу уяву; стимулювати розвиток образного мислення ;

виховувати любов до природи і дбайливе ставлення до неї.

 

Художньо-естетичний розвиток (малювання) "Тарілочка"

21.10.22

Мета: розвивати увагу,діалогічне мовлення,вміння уважно слухати запитання вихователя та давати чітку відповідь ,образне мислення,пам'ять,дрібну моторику пальців рук,емоційну чутливість;виховувати чемність,вміння бути вдячними;продовжувати учити дітей створювати візерунок за мотивами народних розписів,використовуючи елементарні способи зображення на круглій формі(крапки,мазки); вчити створювати свій власний візерунок,чергуючи елементи; продовжувати вчити дітей правильно тримати пензлик.

Художньо-естетичний розвиток (аплікація) "Метелик"

Мета: ознайомити дітей  з технікою аплікації сухими лисками; формувати навички аплікування нетрадиційною технікою,учити компонувати образ на аркуші; розвивати в дітей творчі здібності, фантазію; продовжувати формувати

уміння аналізувати; розвивати творчу уяву; стимулювати розвиток образного мислення ;

виховувати любов до природи і дбайливе ставлення до неї.

Художньо-естетичний розвиток (малювання) "Калина"

14.10.22р.

Мета:продовжувати знайомити дітей з народними символами України (український одяг, калина), вчити дітей використовувати нетрадиційні способи малювання - малювання пальчиком (ягідки калини). В занятті надаються чіткі та послідовні етапи роботи з малювання ягід калини.

Художньо-естетичний розвиток (ліплення) "Літачок"

Мета: Познайомити дітей з елементарними відомостями про виникнення й розвиток авіації.Увести в активний словник дітей слова: повітряна куля, літак, вертоліт, пілот .Вправляти в проголошенні ізольованого звуку «л». Вправляти дітей у створенні образа предмета, використовуючи конструктивний спосіб ліплення .

Художньо-естетичний розвиток (малювання) "Квітка"

Мета: ознайомитидітей  із технологією виготовлення аплікації; закріпити навички роботи з ножицями, клеєм; повторити навички і прийоми різання покриволінійному контуру; виховувати естетичний смак, відчуття прекрасного.

Художньо-естетичний розвиток  (малювання) "Лісові грибочки"

07.10.22 р.

 Мета:викликати у дітей позитивні емоції; вчити малювати фарбами, під час виконання роботи обережно набирати фарбу на пензлик, розміщувати зображення на обмеженому просторі; розвивати потребу передавати свої враження від побаченого,окомір; виховувати любов до природи..

 

Художньо-естетичний розвиток (ліплення). "Яскраві метелики"

Мета: навчити передавати в об′ємі будову, пропорції та найхарактерніші особливості будови предметів конструктивним способом (складання цілого з частин) і способом примазування ; розширяти уявлення про об′ємну пластику в ліпленні , способи ліплення;розвивати дрібну моторику  та пластику рук; виховувати позитивне ставлення да художньо-творчої діяльності.

Художньо-естетичний розвиток (аплікація)." Осінні грибочки"

05.10.22р.

Мета:Закріплювати уявлення дітей про гриби і їх характерні ознаки.Формувати вміння орієнтуватися в природному оточенні.Розвивати дрібну моторику рук.

Художньо-естетичний розвиток (малювання).Натюрморт. 

23.09.22р.

Мета: закріплювати знання про жанр живопису – натюрморт. Вчити малювати нескладну композицію з 2 предметів акварельними фарбами. Закріпити техніку «вливання» кольору в колір для отримання нового. Розвивати почуття кольору і вміння використовувати його для передачі настрою предметів в натюрморті.

    Художньо-естетичний розвиток (ліплення). "Лісовий грибочок"

22.09.22р.

Мета: розширювати уявлення дітей про композиційну побудову; закріплювати поняття про скульптурні засоби виразності в образотворчому мистецтві; формувати початкові практичні навички роботи із пластичними матеріалами; формувати навички із сприймання дійсності; формувати вміння емоційно ставитися до краси природних форм; планування послідовності роботи; формувати уявлення про безпеку праці та санітарних норм під час заняття.

Художньо-естетичний розвиток (аплікація) "Подарунок для солдата"

20.09.22 р.

Мета : -навчити дітей створювати композицію, естетично оформлювати листівку, дати уявлення про композицію вітальної листівки; -розвивати художньо-творчі здібності дітей, навички та вміння декоративного оформлення, удосконалювати роботу з картоном і ножницями; формувати у вихованців розуміння понять «єдність» і «цілісність», «герой», «патріот» держави, громадянські якості; почуття поваги до захисників України, сприяти згуртуванню дитячого колективу, -виховувати справжніх патріотів держави. Прищеплювати інтерес до героїчного минулого держави і сьогодення, любов до Батьківщини.

 

Художньо-естетичний розвиток(малювання) "Осінні квіти"

16.09.22 р.

Мета: Розвивати спостережливість і вміння вибирати предмет для зображення. Учити передавати в малюнку частини рослини. Закріплювати вміння малювати пензлем і фарбами, правильно тримати пензель.Удосконалювати вміння розглядати малюнки, вибирати краще. Розвивати естетичне сприйняття.

Художньо-естетичний розвиток (ліплення). Помідор і огірок.

15.09.22р.

Мета: ознайомити дітей з властивостями пластиліну; навчати простих прийомів ліплення; розвивати спостережливість, охайність у роботі; виховувати посидючість, терпіння, любов до природи; прищеплювати навички здорового образу життя.

Художньо-естетична діяльність(аплікація). Яблуко і груша.

Мета: Навчати складати цільний аплікаційний образ із 2  силуетів (яблуко й  грушка). Формувати композиційні вміння — створювати композицію з різнорідних елементів на тлі, переміщувати деталі в пошуках найкращого розташування й по черзі наклеювати. Розвивати відчуття кольору — підбирати колір фону залежно від кольору яблука. Виховувати інтерес до відображення уявлень про природу в образотворчій діяльності.

Художньо-естетичний розвиток (ліплення). Яблучко.

09.09.2022

Мета: Формувати у дітей уміння ліпити відомі їм фрукти круглої форми. Навчити дошкільників під час ліплення передавати форму, будову, характерні деталі відомих їм фруктів. Розвивати спостережливість, пам’ять, уяву, фантазію, наочно-образне мислення, моторику дрібних рухів пальців.  Виховувати старанність та охайність в роботі.

Художньо-естетичний розвиток (малювання). ПРАПОР  УКРАЇНИ.          

08.09.2022 

        Мета :розвивати у дітей вміння розуміти про те, що ми український народ (українці),розмовляємо українською мовою і живемо на Україні; формувати бажання передавати свої знання про Україну шляхом розповідання  віршів та пісень а саме Гімну України;

навчати дітей малювати прапор України, як символ нашої держави, двома кольорами:

синім жовтим та дотримуючись при цьому правильної техніки виконання завдання а саме:

малювання пензликом з ліва на право по всій площині; виховувати патріотичні почуття, любов до Батьківщини.

 


 

 

Дистанційна підтримка освітнього процесу в умовах карантину

Педагоги закладу створили свої групи у Вайбері, і надають індивідуальні консультації, рекомендації для батьків і дітей. Для дітей проводять заняття із використанням інтернет — ресурсів.

Згідно свого розробленого індивідуального плану педагоги займаються самоосвітою, готують методичний матеріал для подальшої роботи.

Шановні батьки! Педагоги Тараканівського ДНЗ  пропонують  для вас і ваших декілька цікавих сайтів:

Математика для дошкільнят.

https://learning.ua/matematyka/doshkilniata/

Скоромовки для дітей

https://www.moirebenok.ua/materialy-na-ukrainskom-yazyke/rozvivayemo-diktsiyu-45-skoromovok-dlya-ditej-vid-2-rokiv/

Незвичні способи малювання

https://shotam.info/chym-zayniatysia-z-dit-my-pid-chas-karantynu-top-5-veselykh-rozvah/

 

123456

 

Як розважити дітей під час карантину

123654

Консультація для батьків «18 розвиваючих ігор на кухні»

На кухні можна не тільки готувати і приймати їжу, але і знайти багато способів для розвитку і розваги Вашого малюка.
Не дивно, що кухня так вабить до себе дитину: стільки всього нового, незрозумілого і цікавого! Різні запахи, продукти, предмети, якими найчастіше грати якраз і не можна. Давайте використаємо інтерес дитини в педагогічних цілях.

В які ігри можна грати на кухні?

1. Що і чим пахне

Звертайте увагу малюка на те, як пахне той чи інший продукт в сирому вигляді і після приготування, який аромат у яблука і апельсина, чим пахне молоко або свіжий хліб. Також із запахів, який кружляє в кухні, можна відгадувати, що саме зараз готується на плиті.

2. Відгадай на смак

Запропонуйте малюкові, закривши очі, спробувати різні продукти. Крім назв продуктів нехай потренується в описі смаків - кисле, солодке, гостре, солоне гіркувате.

3. Все червоне

Шукайте на кухні продукти і предмети певного кольору. За цією ж ознакою можна шукати все кругле або квадратне, велике або маленьке, їстівне чи ні (знаєте як багато на кухні того, що їсти не можна ?!).

4. Вода і лід

Проведіть експеримент: налийте воду в ємність і поставте в морозилку. Дитина буде приємно здивована, коли побачить, що вона замерзла. Точно так же необхідно розморозити лід назад.

Перед заморожуванням можна крапнути у воду фарбу або харчовий барвник, і тоді ви отримаєте лід різного кольору.

5. Що так гримить?

У стаканчики від йогурту або непрозорі маленькі баночки насипте різну крупу: горох, рис, пшоно, цукор, сіль і т.п. Крім різних звуків, які самі по собі подобаються дітям, можна відгадувати, що конкретно зараз шумить.

6. Звідки це до нас прийшло?

Ігри корисні для розширення кругозору і розвитку мови: розкажіть дітям історію походження тих чи інших продуктів. Звідки на стіл потрапляє молоко, яйця, як роблять хліб і вирощують гречку. Хто збирає лавровий лист, що таке куркума і де росте кава?

7. Солоне тісто

Один з найулюбленіших дитячих матеріалів для ліплення. Приготуйте на кухні невелику кількість тіста, щоб малюк завжди міг зайнятися цікавою справою, поки Ви зайняті своїм.

8. З чого складається?

Що у вас сьогодні на обід: гороховий суп, їжачки і овочевий салат? Нехай малюк розповість, з яких саме інгредієнтів зроблено ту чи іншу страву.

9. Своє, рідне.

Не зовсім гра, швидше за ігровий прийом, що допомагає розвивати відповідальність і почуття значимості у дитини. Заведіть на кухні тільки її, особисті рушник, прихватку, фартух і ковпак (або косинку). Якщо дитина достатньо доросла визначте їй ділянку на кухні, за порядком на якій вона повинна стежити. Наприклад, протирати ручку холодильника або прибирати крихти зі столу, поливати квіти або стежити за тим, коли закінчується цукор і сіль. 

10. Герой дня!

Виберіть сьогоднішнього «героя дня», наприклад картоплю і назвіть всі способи, якими її можна готувати (варити, смажити, тушкувати, а ось сирою їсти не можна).

11. Порахуємо!

Попросіть дитину дістати вам 2 яблука і 1 моркву, 4 головки цибулі і 3 помідори. Можна дати малюкові завдання відрахувати з банки або якоїсь ємності, певну кількість макаронів. Така гра допоможе дитині освоїти рахунок.

 12. Де яблуко?

Використовувати можна будь-який предмет. Покладіть його на кухні на чільне місце, а дитина нехай скаже - предмет НА столі або ПІД ним, НА холодильнику або ВСЕРЕДИНІ, що ЛІВОРУЧ від яблука, а що ПРАВОРУЧ.

Так само, малюк може класти предмет у вказане вами місце - НА пральну машинку, ПІД стілець, ПОРУЧ з підвіконням.

Ця гра допомагає вивчити прийменники і вчить орієнтуватися в просторі.

13. Назви ласкаво!

Продовжуємо розвивати мову: кожен предмет на кухні потрібно назвати ласкаво: хліб - хлібець, сир-сирок, сирочок, огірок-огірочок і т.п.

14. Для чого цей предмет?

По черзі називайте дитині різні предмети на кухні, а вона нехай розповідає, для чого вони потрібні. Наприклад, сковорода - смажити, тушкувати; друшляк - зливати макарони, мити овочі, фрукти; заварний чайник - заварювати чай і. т.п.

15. Гра у Попелюшку

Запропонуйте дитині розкласти по окремих ємностях, зсипані в одну чашку макарони різних форм, квасолю, горох. Гра розвиває дрібну моторику, увагу, посидючість і спостережливість. Тільки не зсипте занадто багато матеріалу і не захоплюйтеся дрібної крупою, такий як рис, гречка, пшоно.

16. Приходьте до нас на чай

Привчаємо дитину зустрічати гостей, формуємо вміння правильно поводитися за столом і прищеплюємо хороші манери - накрийте на стіл і «почастуйте» її іграшки, плюшевих ведмежат і ляльок.

17. Солодке справа!

Якщо до приготування складних страв не завжди можна пустити дитину, то допомогти приготувати печиво - запросто. Вже з вирізанням фігурок з тіста за допомогою спеціальних формочок впорається практично будь-який малюк. А ще ж можна розгортати тісто, стежити за часом поки печиво печеться, і знімати пробу з готових солодощів.

18. Прибирання!

Якщо є така можливість, влаштуйте на кухні легкий безлад - переплутайте ложки з каструлями, пластиковими контейнерами, коробками для яєць, а дитина нехай сама або з невеликою Вашою допомогою розкладе все по своїх місцях, а заодно і підбере до кожної каструлі свою кришку.

 

Логін: *

Пароль: *